19 June 2007

vrijen voor vrede video

vandaag hebben Frauke Engler, Frauke Müller, Frauke Rösemeier en ik een video gemaakt voor de campagne "ik vrij voor vrede" van wouter van der vegt.
het video is ook bijna klaar, alleen de aftiteling moet nog gemaakt worden.
de drie fraukes hebben geacteerd, ik heb gefilmd.
later zijn wij nog samen begonnen met de montage van het material.
Frauke Engler en ik hebben dan het laatste deel met z'n tweeën gemonteerd.
het is een mooie film geworden die goed bij het liedje van de campagne past.

2 comments:

Johan Visser said...

Laat zien, ik ben benieuwd. Als je 'm op YouTube zet moet je als eerste in de titel 'Vrijen voor vrede:' zetten dan linkt ie makkelijk aan alle andere entries.

Fiete Lühn said...

eigenlijk is die al op youtube gezet. maar ik heb het origenele document niet. we gaan zo snel mogelijk de upload controleren.